Pravo na jednostrani raskid Ugovora (povrat narudžbe) bez navođenja razloga imaju svi kupci Ragusa-solar.hr u roku od 14 dana od primitka pošiljke. Da bi Kupac mogao ostvariti pravo na jednostrani raskid ovoga Ugovora (povrat), mora obavijestiti Prodavatelja o svojoj odluci o jednostranom raskidu ugovora prije isteka roka i to nedvosmislenom izjavom poslanom poštom ili elektroničkom poštom, u kojoj će navesti svoje ime i prezime, adresu, broj telefona, telefaksa ili adresu elektroničke pošte. Zahtjev za jednostrani raskid Ugovora se šalje na e-mail info@ragusa-solar.hr ili poštom na adresu Ragusa Solar d.o.o., Nikole Tesle 12, Dubrovnik.
Prodavatelj će dostaviti Kupcu, bez odgađanja, elektroničkom poštom. Svi korisnici troškove povrata robe snose sami. Obrazac za jednostrani raskid ugovora preuzmite OVDJE
Nakon što Kupac zatraži povrat kontaktirat će ga osoblje Prodavatelja i dati uputstva za izvršenje povrata. Kako bi povrat bio uvažen vraćena roba mora biti nenošena, neoštećena i u originalnoj ambalaži. Ukoliko roba nije u odgovarajućem stanju (nenošena, neoštećena i u originalnoj ambalaži), Prodavatelj neće biti u mogućnosti uvažiti zahtjev za povrat i Kupac će morati platiti poštarinu u iznosu od 50 kn kako bi mu roba ponovno bila poslana na kućnu adresu.
Ako pregledom proizvoda Prodavatelj utvrdi da je vraćena roba u odgovarajućem stanju, vratit će puni iznos koji je Kupac platio na tekući račun ili kreditnu karticu, odnosno na isti način na koji je Kupac izvršio uplatu, najkasnije u roku od 14 dana od zaprimanja odluke o jednostranom raskidu ugovora. Povrat novca Prodavatelj može izvršiti tek nakon što mu roba bude vraćena, smatra se da je Kupac izvršio svoju obvezu na vrijeme ako prije isteka naprijed navedenog roka pošalje ili preda robu Prodavatelju, odnosno osobi koju Prodavatelj ovlastiti za primanje robe. Sve artikle Kupac može vratiti na ragusa-solar.hr dućan, Nikole Tesle 12, 20000, Dubrovnik, nakon odobrenog zahtjeva za povrat.
Kupac se obavezuje vratiti robu u roku od dva radna dana od odobrenja zahtjeva.
Ako nakon 20 dana od predaje narudžbe ne dobijete nikakvu obavijest o statusu narudžbe niti isporuku, molimo javite se na info@ragusa-solar.hr kako bismo mogli poduzeti radnje da se pošiljka nađe ili pošalje zamjenska.
Ako imate problem s robom ili uslugom koju ste kupili na internetu, na ovoj platformi možete podnijeti pritužbu. Tu će pritužbu zatim riješiti neovisno tijelo za rješavanje sporova.
U slučaju potrebe podnošenja pritužbi te rješavanja potrošačkih sporova online možete se koristiti Platformom za online rješavanje potrošačkih sporova (Platforma za ORS). Navedenoj platformi kao i svim potrebnim informacijama možete pristupiti putem linka http://ec.europa.eu/odr.
Sukladno članku 10. Zakona o zaštiti potrošača (Narodne novine br.41/14) obavještavamo potrošače da nezadovoljstvo u odnosu na kupljeni proizvod ili pruženu uslugu mogu iskazati prigovorom u pisanoj formi pri čemu ćemo vam bez odgađanja pisano potvrditi primitak prigovora. Prigovor možete poslati putem pošte ili elektroničke pošte na adresu: Ragusa Solar d.o.o. Nikole Tesle 12, 20000, Dubrovnik ili e-mail adresu: info@ragusa-solar.hr Trgovac se obvezuje u pisanom obliku odgovoriti u roku 15 dana od dana zaprimanja prigovora. Formular za prigovor preuzmite OVDJE